Za nami je tudi drugi, zadnji del naše šole v naravi. Kljubovali smo vremenu in spoznavali Strunjan, se kopali v bazenu in praznovali rojstni dan. V petek pa se polni spominov vračamo proti domu.
Učiteljici

Za nami sta 1. in 2. dan šole v naravi. Zraven plavanja smo se sprehodili do Strunjana, malo čez soline, bili pa smo tudi na izletu z ladjico v Piranu.
Sedmošolci

22. septembra pa smo gostili dr. Nino Ano Jäger, doktorico pravnih znanosti.

Predavanje je bilo na temo Učenci s posebnimi potrebami – med pravico, dolžnostjo in odgovornostjo. Na predavanju so se nam pridružili tudi strokovni delavci OŠ Kungota.

Število otrok s posebnimi potrebami narašča in šole se soočamo s številnimi vprašanji, dilemami in težavami na tem izjemno občutljivem področju.

Predavateljica nam je predstavila, razložila in opozorila,  iz svoje bogate prakse, na najpogostejše napake, ki jih šole naredimo in na  s tem povezano poklicno odgovornostjo  zaposlenih na šoli.

Starši si otrokovo korist pogosteje razlagajo drugače kot šola.

Predavateljica nas je opolnomočila na konkretnih primerih iz prakse, predstavila je učinkovite rešitve in najpomembnejše pravne prvine, ki nam lahko zagotavljajo strokovno in avtonomno delovanje na tem izredno zahtevnem področju delovanja z učenci s posebnimi potrebami.

V uvod novega šolskega leta je prišel 31. 8. 2021 v goste predavatelj Marko Juhant. Specialni pedagog, bivši ravnatelj, avtor številnih knjig o vzgoji otrok in še bi lahko naštevali. Predvsem pa je izvor zelo uporabnih nasvetov, saj izhaja iz širokega teoretičnega in praktičnega pedagoškega znanja.

Za strokovne delavce je imel predavanje z naslovom Punce, glavo gor, kot je tudi naslov njegove knjige.

Juhant pravi, da se mora vsak učitelj  sicer zavedati odgovornosti svojega poslanstva, a mora biti tudi ponosen na svoje delo in se ne pustiti pogojevati od raznih zunanjih pritiskov.

O poklicu učitelja je premišljeval na primerih  iz razreda, iz prakse in učiteljski poklic prikazal  takšnega kot je. Poskušal nas je  motivirati s poudarkom na učiteljevih  spretnostih in osebnostnih značilnosti, ki jih učni načrti ne predpisujejo, učenci pa jih želijo –  učitelja, ki jim izkazuje pozornost, učitelja, ki jih sliši, učitelja, ki pred njih postavlja praktične naloge in jih ob njih vodi do teoretičnih spoznanj, učitelja, ki zna v dobro učencev zastaviti meje in jih osmisliti, učitelja, ki z osem minutnim objemom zna potolažiti. Zbornica naj nam, strokovnim delavcem,  postane  šolski inkubator.

Prilagodi izgled strani
Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.